niedziela, 25 maja 2014

Jak dodać własne tło na bloga?

Wiem , że dla niektórych dodanie własnego tła jest banalnie proste.Ale ja robiąc tego posta miałam na myśli początkujących bloggerów.No to zaczynamy!
1.Najpierw logujemy się na blogspot.

I koło takiego ''długopisu'' jest taki obrazek jak gdyby kart i koło tych kart jest strzałka i na nią klikamy.
Otworzy nam się wtedy taki pasek :

Jak nam się już otworzył to klikamy szablon.
Przeniesie nas wtedy tu :

Jak już tu jesteśmy klikamy '' dostosuj''i przeniesie nas tutaj :
Jak już tam jesteśmy klikamy tło.
I przeniesie nas tu:

Koło ramki z naszym tłem jest taka malutka strzałka i klikamy w nią.
I jesteśmy tutaj :
Klikamy '' Prześlij obraz '' następnie klikamy przeglądaj i wybieramy plik z komputera a na końcu klikamy '' gotowe''.
I przeniesie nas tu:
I na końcu klikamy '' zastosuj do bloga''.
I wszystko mamy już zrobione.
Mam nadzieję , że pomogłam ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz